Here we go!

11 januari 2015 - Wijhe, Nederland

Na een beetje passen en meten, past al mijn bagage in de kofferbak. De eerste overwinning van dit avontuur is behaald, al moet de kofferbak voor Zweden niet meer open! (lees; ontploffing). Morgen is het dan zo ver en vertrek ik om 03.30 uur naar Zweden. We hopen eind van de middag aan te komen in Borås. Het is op dit moment rond de 5 graden daar, dus we verwachten geen sneeuwstormen onderweg.

Verder heb ik er heel erg zin in! Al voelt het op dit moment gewoon als een lange vakantie. Waarschijnlijk zal dat volgende week wel anders zijn, als ik weer met mijn neus tussen de boeken zit. Misschien is de sfeer van mijn blog dan iets negatiever haha.

Mijn verblijfsplaats is een appartement dat ik met nog twee Duitse meisjes deel. Het is een ideale locatie met een supermarkt als buurman, een bushalte als overbuurvrouw en 5 minuten lopen naar school. Vooral dat laatste is zeer gunstig voor mij als uitslaper :D.

Ik ga er van uit dat de reis goed zal verlopen en volgende week houd ik jullie weer op de hoogte van mijn eerste belevenissen in Zweden. Tot over een half jaar!

Adjö! (tot ziens)

1. Daniëlle:
    11 januari 2015
    Manon!
    Heeeeeeel erg veel plezier! Ik ga je erg missen, maar we gaan skypen. Jij in het koude Zweden en ik het warme
    Bali! :P

Succes met je studie en alle andere leuke dingen
    die je gaat doen!

xx
  2. Jan Berents:
    13 januari 2015
    Hoi Manon
    Een fijne tijd daar veel plezier.

Groet,
    Jan Berents