Hej då!

5 juni 2015 - Göteborg, Zweden

Na 5 geweldige maanden was dit het dan. Afgelopen. Klaar. Het einde. Ontzettend dubbel gevoel. Aan de ene kant weer heel erg fijn dat ik al mijn lieve familie en vrienden weer zie, maar aan de andere kant neem ik ook afscheid van lieve vrienden die ik hier als mijn familie heb beschouwd.

Gelukkig kan ik terugkijken op één van de beste tijden van mijn leven (tot zover dan ;)). Nooit dat ik dit had willen missen. Ondanks het koude weer heb ik geen moment spijt gehad dat ik voor Zweden heb gekozen!

Gisteren hebben we met onze vriendengroep de laatste avond samen gevierd. Ontzettend leuk! Eerst hebben we met elkaar gegeten en daarna natuurlijk voor de aller- allerlaatste keer naar de plaatselijke club, waar ik ook nog even wat pennen mee heb genomen als souveniertje haha. We hebben gefeest totdat het weer licht werd (maar dat is hier al om drie uur 's nachts)! En toen kwam het afscheid, want een van de meiden gingen vanochtend al richting Frankrijk. Nooit gedacht dat het zo moeilijk was. "Ik ga niet huilen hoor!" Uhm, tja, ook ik met mijn grote mond heb toch nog even een traantje gelaten.

Maar niet voor lang, want onze eerste meeting staat alweer gepland in September. Dan gaan we het leven in Amsterdam onveilig maken! Gelukkig hebben dus iets om naar uit te kijken, maar ook iets om op terug te kijken! Niemand pakt deze ervaring meer van ons af.

Dat betekent ook dat dit mijn laatste blog zal zijn. Ik wil iedereen bedanken die mijn avonturen heeft gevolgd. Alle reacties die ik kreeg op mijn blog waren ontzettend leuk! Helaas zullen jullie mijn avonturen in Zweden dus ook moeten gaan missen, maar daar krijgen jullie dan wel weer een 'real-life' Manon voor terug! Zie jullie snel!

Hej då!

Ps. Voor het afscheidsdiner heeft ESN nog een heel leuk filmpje gemaakt van onze tijd in Zweden. Deze staat ook hier op mijn pagina onder 'video's'. Zeker de moeite waard om even te kijken :)